Vydlabaná dýně podruhé

Přiznám se, že jsem se na dlabání dýně chtěla letos vyprdnout a nechat to plavat, ale HOG mě opět dokopal něco dělat. V předmětu Kolo roku, kde probíráme základní svátky, přišel čas na Samhain a Halloween, takže jsme za úkol dostali vydlabat dýni. Vloni jsem dlabala poprvé a vznikla z toho "upíří dýně". Tentokrát jsem tvořila a vznikl "pan Dýně". :-)


Postup je jednoduchý, nožem vykrojíte čepičku, pak lžící a rukou vydlabete vnitřek dýně. Nakonec nožem vykrájíte obličej dýně.
Vážně na tom není nic složitého, zvládnou to i nešikovní lidé (třeba já). Jen doporučuji si pod dýni rozložit noviny, aby se svinčík, který naděláte, dobře uklízel. A obličej si raději předem načrtněte tužkou (nebo fixou).




 Pan Dýně


Jak vidíte, zvolila jsem velice jednoduchý motiv.
Někdo jiný, který nemá ruce levé, se klidně může pustit do složitějšího obličeje, nebo motivu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička haiku o lásce

Kreslím lebku

Václav Lucemburský - trubadúrská poezie