Diářování - březen

Březen už skoro končí a já přináším své diářování na tento měsíc. Začalo jaro, a tak všude čmárám květiny. Momentálně ujíždím na pohádce Kráska a zvíře, na které jsem byla v neděli v kině a bylo to úžasné. :-) Ale zpět k mému diáři, který letos vedu ve stylu Bullet journal, ale tak nějak po svém. Nechybí citáty, malůvky, razítka či washi pásky...

"Jaro by bylo věčné, kdyby kukačka odpovídala na každou výzvu lidové hudby."
- Valeriu Butulescu -

Měsíční přehled, kde si zapisuji akce, plány, došlé/odeslané pohlednice či dopisy.

"Když spisovatelé zemřou, stanou se knihami, což koneckonců, není tak špatná inkarnace."
- Jorge Luis Borges -


Blogové či čtecí plány a na druhé straně, čtverečkový přehled pravidelních aktivit.


V březnu jsem vůbec nesledovala seriály a viděla jen pár filmů.
Ostwind 1 a 2, Alenka v říši divů, Alenka 2: Za zrcadlem, Čapí dobrodružství, Kráska a zvíře


Konečně jsem se zase rozečetla, i když ujíždím na Krásce a zvířeti v mnoha podobách. :-)

"Je nejspíš bláhové doufat, že by zvíře jako já, mohlo někdy získat vaši náklonnost..."

Týdenní diář s úkoly, plány, činnostmi...

"Jedním z paradoxů kreativity je, že abyste byli originální, musíte se seznámit s nápady ostatních."
- George Kneller -
 
"Dobré knihy nevydají svá tajemství naráz."
- Stephen King -


"Spisovatel je svět uvězněný v člověku."
- Victor Hugo -

"Posláním literatury je přeměňovat krev v inkoust."
- T. S. Eliot -

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapka vody ve verších

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Tvořím náušnice