Léto v haiku

Loňské léto bylo divné, jako by mi zmizelo a já ho skoro nevnímala. V červenci mi umřel táta, a pak šel život zase dál, jen nějak jinak. Veršů sem moc nenapsala, ani jsem nefotila momentky, vlastně ani nevím, co jsem dělala... Vím, že haiku nemá zachycovat emoce, ale jen daný okamžik, ale někdy je potřeba se vypsat.


Slunce prozáří
barvy letní přírody
ptačí píseň zní.

Smrt dorazila
nečekaně, nezvána
duši vede pryč.

Ticho, prázdnota
vstoupili do mé duše
zírám do stropu.

Slunce zazáří
teplo, světlo zmizelo
zbyla chladná noc.

Vyměřený čas
jména jsou na seznamu
svíce dohoří.


Slunce zmizelo
nebe zakryly mraky
noc je temnější.

Divoká šelma
mlsně vyhlíží kořist
pak tiše přede.

Déšť máčí zemi
mraky vítají podzim
ptáci letí dál.

Letní dny končí
mlha a chladná rána
ptáci se loučí.



Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Dopis z Bradavic (+ úvodní esej)

Kreslím lebku

Kytička haiku o lásce